WIRAWATI PUTATAN BIDAS KENYATAAN PEMUDA UMNO SABAH


Ketua Wirawati Putatan Izzatul Aini hari ini membidas kenyataan pemuda umno sabah yang menyifatkan kerajaan sekarang tidak boleh dikritik.Izzatul menyifatkan Azis Julkarnian tidak memahami intipati laporan polis yang dibuat oleh wira sepanggar.




Berikut ialah tulisan izzatul yg dikongsi melalui akaun Facebook.

Ini adalah kerajaan baharu,  sesiapa pun boleh membuat polis report dan terpulang kepada pihak polis untuk ambil tidakan yang seterusnya.

Sebelum membuat public statment adakah Aziz Julkarnain memeriksa initipati polis report berkenaan?

Warisan youth pun bebas dalam bersuara, apa yang salah di betulkan dan apa yang betul perlu di tegakkan.

Peninggalan kerajaan lama amat teruk membawa kesan kepada rakyat sabah, banyak benda perlu di perbetulkan. Perkara ini mengambil masa.

Bagi saya umno masih bermimpi, masih belum bangun bahawa ini adalah kerajaan baru. Malaysia baru dan paling penting Sabah baru.
Pemimpin baru.

Oleh di sebabkan kaedah kerajaan lama, ini tidak boleh, itu tidak boleh. Menampakan bahawa kerajaan lama ketinggalan zaman dan ini lah yang menyebabkan orang muda zaman sekarang menolak UMNO Barisan Nasional pada pilihan raya lalu.

Daripada membuat complain seperti kanak-kanak adalah lebih baik untuk membantu malaysia, kerajaan baru sabah terutama. Help back sabah to its glory day. 👐🏻

Izzatul Aini
Ketua Wirawati Bahagian Putatan P173

Comments

Popular posts from this blog

5 FAKTA DARI PERJANJIAN MALAYSIA 1963

PERJUDIAN GELAP MAKIN BERLELUASA DI KOTA MARUDU.SABAH

RAYUAN MUSA GAGAL,DSSA KEKAL KETUA MENTERI SABAH